Komunikat Organizacyjny dotyczący Żelistrzewo  – 14-20.08.2023

Już zbliżamy się wielkimi krokami do  Campu organizowanego przez nasz klub.

Uczestnicy Żelistrzewo Camp  już w poniedziałek  rozpoczną swoją przygodę.

Najważniejsze informacje:

Wyjazd w poniedziałek  (14.08)

Miejsce zbiórki Wołomin: parking Kaufland ul. Wileńska 49 w Wołominie.

Godzina zbiórki: 8.00, wyjazd 8.30.

Miejsce zbiórki Warszawa: na boisku Sp. nr 351 ul . Olbrachta 48 / 56

Godzina zbiórki: 8.45 wyjazd 9:30

Powrót w te same miejsce w dniu 20.08 w godzinach popołudniowych.

Czas podróży około od 5 – 6  godzin. Przyjeżdżamy na obiad, a pierwszy trening mamy wieczorem. Korzystamy z usług firmy, która wozi klub od wielu lat, więc przewoźnik jest przez nas sprawdzony. W czasie podróży dzieci mogą używać telefonu. Prosimy o przekąski dla dzieci na czas podróży i uprzedzenie ich o nie jedzeniu w autokarze tylko w czasie przerw w trakcie jazdy.

Pomysł na przekąskę w trakcie podróży czy na miejscu?

Jakie jedzenie będzie najlepsze na wyjazd?

Takie, które jest zarówno zdrowe, lekkostrawne i smaczne. Klasyczne kanapki, owsiane ciasteczka, warzywa i owoce. Proszę pamiętać, by na siłę nic nie robić. Będzie lepiej zjedzony obiad.

Pamiętajmy także o wygodzie. Przekąski powinny być niebrudzące, łatwe do zjedzenia.

Do picia zamiast gazowanych napojów zabierzmy wodę w butelce lub bidonie. Bidon ważna sprawa – proszę by dzieci miały i wyraźnie by był podpisany imieniem i nazwiskiem oraz nazwa klubu AMP GOOL.

 

Co zabrać?

Specjalną listę mogą Państwo zobaczyć w dodatkowym załączniku.

Mega prośba – nie pakujcie dzieci! Pomóżcie spakować się dzieciom by wiedziały co gdzie mają.

Ważne jest to, że obóz zaplanowany jest z dużą ilością sportów. Konieczne jest więc sprawdzenie:

  • butów piłkarskich
  • buty sportowych
  • klapki nie tylko pod prysznic czy nad wodę, ale do swobodnego poruszania się by stopy oddychały bez skarpet.
  • Tonę Koszulek sportowych. Na trening obowiązują koszulki treningowe. Będziemy mieli codzienne treningi, więc na jeden będzie obowiązywać koszulka treningowa, na drugi inna np. ulubionego klubu, czy koszulka z poprzednich obozów czy Better Together. Mecze sparingowe będziemy grać w koszulkach meczowych czarnych lub treningowych. Będziemy też prali koszulki treningowe – ręcznie i dostępnym płynem do kąpieli lub mydłem, by je odświeżyć na trening.
  • Kąpielówki – będą potrzebne!

Przyda się także:

  • coś od deszczu, choć zapowiadają napływ ciepłego powietrza.
  • Polar lub bluza bo wieczory będą chłodniejsze.
  • Pidżama majtki i skarpetki

Proszę by koszulki klubowe, i inne ważne dla Was były podpisane na metce wyraźnie markerem.

I jeszcze raz bardzo Was też proszę byście nie pakowali dzieci, a by dzieci się spakowały przy Waszej pomocy. By nie było sytuacji, że nie wiedzą gdzie mają majtki lub skarpetki, a my zorientujemy się po kilku dniach, że nie zmienia np. majtek, bo nie wie gdzie są.

 

Przykładowy plan dnia:

7.30 – Pobudka

7.30 – 8.00 – Toaleta poranna

8.00 – 8.30 – Apel poranny

8.30 – 9.30 – Śniadanie

10.00 – 11.30 – Trening poranny

11:30 – 12:00 – Kontrola czystości

12.00 – 13.30 – Plażowanie w Pucku

13.30 – 14.30 – Obiad

14:30 – 15:30 – przerwa po obiednia

15.30 – 17.00 – Trening po południowy

17.00 – 18.30 – Zajęcia Animacyjne

18.30 – 19.30 – Kolacja

19.30 – 21.00 – Animacje

21.00 – 22.00 Toaleta Wieczorna

22.00 – 7.00 – Cisza nocna

Leki:

Dzieci nie powinny przyjmować samodzielnie leków. To tak odgórna uwaga. Proszę więc by na zbiórce zostały przekazane leki, które dane dziecko powinno brać najlepiej w jednej torebce, siateczce etc. Leki powinny być podpisane do kogo należą oraz dawkowanie np. 1x rano (dobrze jest to napisać na opakowaniu). Jeżeli są doraźne leki, które podajecie dzieciom w sytuacjach potrzeby także proszę o przygotowanie takich leków, bo w posiadaniu będziemy mieli apteczkę bardziej nastawioną na urazy sportowe.

Pieniążki dla dzieci:

Przygotowane powinny być w drobnych w kopercie podpisanej kwotą i imieniem i nazwiskiem. Oprócz tego dziecko powinno mieć portfel na drobne (jak wydajemy 10 zł to końcówek nie odbieramy od dzieci).

Wielkość sugerowana nie więcej niż 20 zł dziennie.

Możliwości wydania pieniędzy:

  • Będąc nad zatoką możliwość zakupu pamiątek lub gofrów/lodów
  • Widząc prośby dzieci wyjście do sklepu w ramach obozu (maks 2 razy w trakcie trwania obozu)
  • W drodze powrotnej przekąska na stacji w trakcie postoju.

 

Telefony:

Jeśli jest konieczność wysłania dzieci z telefonem to informujemy, że telefony będą dzieciom wydawane co drugi dzień podczas przerwy po obiedniej. W dniu wyjazdu możliwość korzystania z telefonów do momentu zakwaterowania. Następny kontakt z telefonem zaplanowany na środę, piątek i w dniu wyjazdu.

Prosimy o sprawdzenie czy dzieci nie mają włączonych jakiś alarmów. Jeśli mają to prosimy o i ich dezaktywowanie. Wielka prośba.

W przypadku braku telefonu dziecko może poprosić wychowawcę lub kierownika o prośbę kontaktu z Rodzicem. W tedy skorzystają z telefonu opiekuna. Jeśli będzie konieczność wychowawca lub kierownik będzie się kontaktował osobiście z rodzicem/opiekunem.

Bierzemy pod uwagę tęsknotę, ale będziemy ją rozwiązywać we własnym zakresie. Jest to normalne uczucie, które towarzyszy dzieciom przy pierwszej tego typu rozłące.

Inne wydarzenia trudne:

Prosimy byście przekazali swoim dzieciom, że każdy problem jest do rozwiązania i jeśli dzieje się coś o czym trudno jest im mówić by poprosili o indywidualną rozmowę z wychowawcą by ewentualnie pomóc „po cichu” rozwiązać problem.

Troszkę o zabawie na obozie.

W tym roku będziemy bawić się w zdobywanie Challendżów. Jest to forma samorealizacji siebie. Każdy zawodnik będzie danego dnia (lub na następny dzień) wyznaczał sobie cel do zrealizowania, który może być przeróżny. Od zrobienia 100 pompek w ciągu dnia do spróbowania wszystkich potraw podanych podczas posiłków. Challendże będą punktowane. Ci zawodnicy, którzy głębiej wnikną w siebie i wyznaczą sobie bardziej wyniosły cel mogą liczyć na większą wagę punktową. Ci, którzy będą tworzyli sobie Challendże błache i proste będą mieli miej punktów. Skala oceny zależy od postrzegania zawodnika przez Trenera/wychowawcę.

Punkty będą zaznaczane na specjalnych kartkach z piłką, którą będą kolorować po każdym dniu. Punkty nie tylko będą przyznawane za challendże, ale także za punktualność, czystość w pokoju, czystość stroju i inne elementy obozowe, które się pojawią.

Ponieważ dużo będzie piłki na obozie zakładamy program, który opiera się na dwóch treningach piłkarskich. Pierwszy poranny nastawiony treningowe na poprawę wybranych elementów indywidualnych lub grupowych (w zależności od kategorii).

Drugi nastawiony bardziej na gry i mecze. Poprzez turnieje 1×1 po sparingi z innymi zespołami.

Będziemy też korzystali w ramach treningów z innych form aktywnego wypoczynku. Pływanie, sporty walki, gry zabawowe ruchowe. Będą też animacje związane z innymi aspektami jak tolerancja, szacunek czy konkursy z wiedzy ogólnej.

Kadra : 

Łukasz Kacprzak – kierownik

Adrian Rybak – wychowawca

Michał Niezgoda – wychowawca

Anna Stankiewicz – wychowawca

Yaraslau Sycheuski – wychowawca

Relacja z obozu.

W tym roku stawiamy na relacje, które będziecie mogli wyświetlać na naszym fanpagu na facebooku i instagramie. Codziennie filmy, zdjęcia, które przybliżą Wam jak dzieci spędzają czas na obozie. Znajdziecie też zdjęcia z prawie każdego dnia w formie postów. Dlatego już teraz sprawdźcie czy macie polubione i obserwowane nasze profile.

https://www.facebook.com/ampgool

https://www.instagram.com/ampgool/

Do zobaczenia

Kierownik wyjazdu

Łukasz Kacprzak

tel. 501123779

PROJEKT JEST WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ MIASTO STOŁECZNE WARSZAWY – DZIELNICA WOLA